måndag 28 januari 2013

UGGLA





Här är en hel rad med olika mössor i form av en uggla. Passade på att göra sockor och vantar till i samma färger! Jag drabbades av plötslig ugglefeber och kunde inte sluta. Mönstret på mössan som ni ser högre upp(den gröna) hittade jag på en amerikansk sida men jag skrev om det lite då jag tyckte det passade mitt tycke och smak lite bättre. Mönstret på den här mössan i grå vitt och blått är ett annat. Jag kommer att lägga ut ett MÖNSTER som jag knåpat ihop och det är samma som till denna mössa fast jag har lagt till en "flärp" i pannan på den andra mössan och ändrat öronlapparna. Det kommer att märkas vad jag menar när jag lagt ut mönstret. Det är en syrenlilla mössa till nyfödd som ni kommer att se. (ha överseende med eventuella fel i mönstret då det är första gången jag försöker skriva och berätta hur jag har gjort). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar