fredag 24 januari 2014

Lite nytt i köket!

Nu är det länge sedan jag var aktiv på bloggen men här kommer lite bilder på nyinköpt porslin. Jag var i mataffären och skulle fylla korgen med ätbart material men fastnade för dessa vackra koppar och kunde inte förmå mig att ställa tillbaka dem på hyllan.

Behövde några fler assietter och tänkte att det är tråkigt att ha alla i samma färg.

Äntligen har jag varit och inhandlat nya vita tallrikar 3st. De gick ju i tusen bitar i sommras när de föll i trappan efter en grillning i trädgården. Spana in de fina ljushållarna i glas. Var bara tvungen att ha dem också!

Mintgrönt som är en av mina favoritfärger fick bestämma vilken typ av tallrikar vi ska ha hemma. Det var bara dessa släta tallrikar som bar den härliga färgen. Fint tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar